Terug

Deel deze pagina:

[UPDATE] Hiariej vertrekt na dit seizoen - Hiariej vond aanbod FC 'niet goed genoeg'

Door Thijs Faber 35 reacties

Dit seizoen zal het laatste seizoen worden van Tom Hiariej, de in Winschoten geboren middenvelder (doorgaans ook op vele andere posities te vinden) zijn contract wordt niet verlengd. Dit maakt Algemeen Directeur Hans Nijland vandaag bekend in de wekelijkse nieuwsbrief. Tom Hiariej was een echte Groninger en gaf altijd 100%, ook al ontbrak het hem misschien aan de echte kwaliteit, Tom kon je overal neerzetten. Boerenmacht betreurt dan ook zijn vertrek maar wenst hem desalniettemin veel succes in zijn verdere leven en carrière!

Update 15:51 - De reden van het niet verlengen van het contract kwam in de eerste plaats van Hiairej zelf, hij vond de aanbieding niet goed genoeg en sloeg deze af. 'Toen ik aangaf dat ik het aanbod niet goed genoeg vond, zei Groningen: we gaan uit elkaar', aldus de middenvelder tegen RTV Noord. Geruchten op internet gaan dat Hiariej salaris moest gaan inleveren en dat zag 28-jarige Winschotenaar dus niet zitten. Hiariej voegt er nog wel aan toe dat hij en FC Groningen 'als vrienden uit elkaar gaan'.

Boerenmacht.nl on Twitter

Nooit zeiken, waar je hem ook neerzet 110% geven voor het team; een ideale clubman. Het ga je goed Tommie!

Reacties:
harley25-04-2017 om 14:44

Als je leest dat zijn contract niet wordt verlengd lees ik het als dat Grunn het niet wilde. Maar ze hebben hem wel een aanbieding gedaan...dat heeft hij naast zich neergelegd..

 

uitkomst is wel hetzelfde...contract wordt niet verlengd :-)

25-04-2017 om 15:33

De FC heeft Tom wel een aanbieding gedaan, dat is wat anders dan zijn contract niet wordt verlengd. Wens hem veel succes verder, een echte Grunniger.  

 

Nachtwacht25-04-2017 om 16:14

Hoewel ik het een sympathieke kerel vind, lijkt me dit voor iedereen het beste....

25-04-2017 om 16:26

Jammer goede bankzitter .Het wordt nu erg dun ,actie Jeltema!!

Rob197025-04-2017 om 17:43

Jeltema, die gaat ons verrassen, anders kan ik het niet begrijpen, dat je je in de winter de selectie laat leeghalen zonder ook maar een versterking. Deze gok neem je waardoor je erg lakoniek om gaat met de eventuele inkomsten uit de tv gelden. Die door deze klassering lager als verwacht gaan uitvallen. Dus ik denk dat als er in de groene ivoren toren, waar in de winter zelfs aan Huntelaar en Jansen wordt gedacht, er lijstjes en contracten op een goedgevulde kluis liggen voor klasbakken van spelers, anders is het lakoniek omgaan met je klassering niet te verklaren.

 

Maar misschien heb ik het fout en heeft Nijland zich weer eens overspeelt, door de verkoop en verhuur in de winter, heeft hij waarschijnlijk zijn begroting kloppend om in Categorie 1 te blijven. Maar zit er verder weer geen enkele gedachte achter. Het wordt echt eens tijd, dat er weer een voetbalman in de ivoren toren wordt toegelaten, die de neerwaartse spiraal weer omhoog kan brengen met de juiste spelers. Alleen heersen bij een voetbalclub, is overal bewezen, gaat fout. En de heer die nu regeren, houdt zijn eigen straat schoon waarbij de vuile was nooit buitenkomt. Maar dat er iets aan schort bij Groningen is overduidelijk. 

 

De discussie dat het in het voetbal een neerwaartse spiraal is, ga ik niet voeden. Maar dat er een directeur rondloopt, die een niet te onderschatten groen hart heeft, maar hierdoor ook denkt de alleenheerser binnen de organisatie te zijn, is dodelijk.

Het kan toch niet zo zijn, dat de algemeen directeur bepaald, welke spelers er verkocht en gekocht gaan worden. Daar komt iets meer bij kijken dan boerenverstand.

De conclusie van mijn kant is heel simpel, Jeltema er zo snel mogelijk uit. Een echte voetbalman op de plek van technisch manager, dat mag van mij best een beginnende ex voetballer zijn, maar neem in vredesnaam een persoon met voetbalverstand, tevens door zijn verleden een persoon met aanzien binnen de voetballerij. Beide eigenschappen, zijn al niet van toepassing op Jeltema, dus dat verklaard al heel veel. Sorloth is al een voorbeeld hoe hoog de lat bij Jeltema ligt, deze jongen komt zoveel te kort dat het geen versterking is, in tegenstelling wat hij wel beweerd.

 

Zoals er makkelijk afscheid is genomen van Maduro, die in hun ogen niet goed genoeg was, kan men ook rustig afscheid nemen van Jeltema. 

25-04-2017 om 17:53

Je kan roepen wat je wil, maar Jeltema en Nijland blijven toch zitten. Die volgen hun eigen plan todat het echt een zootje wordt en de supporters net zoals bij Nec voor de deur staan dan pas gaan er koppen rollen.

Rob197025-04-2017 om 18:06

Dat is een groot probleem. Wat ons in de toekomst nog wel een parten kan gaan spelen.

25-04-2017 om 18:14

Ben het met je eens, ik vind Jeltema ook niet geschikt. Maar ik zie hem vooralsnog niet vertrekken, Nijland houdt hem de hand boven het hoofd. 

GerdaS25-04-2017 om 16:41

Zo goed was of is die niet. 

25-04-2017 om 16:51

Hij krijgt niet voor niks geen betere aanbieding. Is gewoon niet goed genoeg voor de club. Kan beter naar een andere club want steeds op de reservebank zitten is ook niet alles. Volgend jaar zou hij toch weer reserve zijn. Succes verder Hiariej!

25-04-2017 om 17:08

Mooi weg ermee .

Ze moeten goed aan de bak straks om betere spelers te halen .

Ben bang dat Mahi en Padt en Tibbeling ook nog wel gaan.

Ben benieuwd wat er voor spelersgroep er in het nieuwe seizoen staat .

Het is wel goed dat ze goed de bezem door de selectie gooien .

Dus Achmed nog mooie goeie spelers op het ook voor Grunn

 

 

 

 

25-04-2017 om 18:38

Haha Sjon , als ik de scout zou zijn. Zou ik vol voor armenteros gaan en als die niet haalbaar is dessers van nac. Voor linksback warmerdam of woudenberg. Centraal achterin zou ik drumic halen van nec. Ook zou ik nog een rechtsback halen maar in de eredivisie weet ik zo niemand. Ook moet er zowieso een allround middenvelder bij met heel wat ervaring. Slagveer zou ik ook proberen te halen. 

25-04-2017 om 19:32

Voor rechtsback kan johanson van az nog transfervrij. En ervaren middenvelder hetemaj bij verona ook transfervrij volgens mij wie niet waagt wie niet wint.

marcelfcg25-04-2017 om 17:16

Bruikbare speler op het middenveld in een goed draaiend team. Zeker geen verdediger. Misschien had Tom af en toe met de vuist op tefel moeten slaan en zijn mond opentrekken. Iedereen roept nu dat het zo'n aardige goser is en dat je hem overal neer kunt zetten maar onder de streep is het funest voor zijn carriere. Hij heeft zich niet kunnen specialiseren op een positie en zal nu hoogstwaarschijnlijk geen club op het niveau Groningen meer krijgen.

25-04-2017 om 17:54

vaak Ten onrechte afgebrand, nuttige speler.

verder moeten ZE gelijk afscheid nemen van die jeltema, een over het peerd van ome loeks getild mannetje. Die man heeft Geen verstand van hoe het moet. Jeugd is nog lang niet klaar voor 1e selectie. Nijland houdt de Hand op de knip. Dus volgend seizoen is nu al een verloren seizoen. Nijland gaat enkel voor de uitverkoopjes.

 

mahi gaat FC nog verlaten. Verder verwacht ik nog een aantal spelers die zullen vertrekken, ik zie Nijland nog geen blik met 7/8 nieuwe spelers halen.

ik verwacht dan ook degradatievoetbal volgend seizoen.

 

marcelfcg26-04-2017 om 08:04

Mee eens, net als met Rob1970. Mijn gevoel is ook dat Nijland alleenheerser is. Commercieel is het de beste man die we ooit gehad hebben maat hij zou het voetbaltechnische deel moeten overlaten aan een professional en niet aan een stromannetje die Ja en Amen zegt.

25-04-2017 om 18:09

Ik verwacht geen degradatievoetbal. Ik verwacht een represtatief elftal voor plek 6 tm 12 net als dit jaar. Maar hopelijk wel met een beter seizoen. Er gaat nog heel wat gebeuren maar de heer nijland kan het niet maken naar de supporters om met een dramatisch elftal aan te komen dan vecht voor degradatie dit zie ik dus niet gebeuren. 

 

Wat betreft hiariej laat hem maar eens verder kijken dan komt hij erachter wat zijn plafond is , onderin de eredivisie lijkt mij.

25-04-2017 om 20:12

Blijf hopen Achmed. Ik vrees echter dat Boetnlaand dichter bij de waarheid zit dan jij. Er moet fiks worden geïnvesteerd en dat geld is er niet. En ik vrees dat ook het geweten van de voorzitter hier geen verandering in brengt. Geloof best wel dat hij anders zou willen, maar met een kleinere begroting volgend jaar en weinig geld in kas kun je gewoonweg niks.

Tom zou zomaar eens naar Tilburg kunnen verhuizen. Denk dat vd Looi wel zo'n 12e man erbij wil hebben.

25-04-2017 om 20:33

Onze dictator heeft aangegeven dat er voldoende geld in kas zit voor wat transfers , maar geen schatkist. Als je creatief bent en daadkrachtig handeld en bijv spelers met aflopende contracten zoals Woudenberg ' Johansson , slagveer , armenteros , hetemaj benaderd kom je ergens. Ook durft wat uit te geven van bijv verkoop mahi , zoals drumic nec en misschien wat andere spelers met meerwaarde. ik vind degradatievoetbal wel heel erg ver gezocht maar we zullen volgend jaar zien rond deze tijd.

marcelfcg26-04-2017 om 08:09

Tom kan beter bovenin JL spelen want hij functioneerd niet in een team dat tegen degradatie vecht. Hij moet spelen in een voetballende ploeg

Roelofsky25-04-2017 om 18:36

Ben benieuwd welke gediplomeerde houthakkers onze vriend Jeltema gaat halen

Woltjer25-04-2017 om 18:43

Jammer, Tom is een hele bruikbare speler op meerdere posities. Jammer dat zijn contract niet kan worden verlengt.

 

 

 

 

jvantilt25-04-2017 om 19:00

Jammer; in de loop van de tijd vond ik hem steeds beter spelen. En at voor alternateven heb je?

ronald197625-04-2017 om 19:01

Tom was een nuttige speler maar een basisspeler zal hij nooit zijn geworden  laten we nu geen spelers van nec en zwolle halen we hebben goede voetballers nodig  en zeker 2a3 spelers met dat beetje extra dan kunnen we zeker weer mee doen plaats 6 maar aan de andere kant zie ik tibbling padt reijen mahi vertrekken  dus er moet heel wat gebeuren bij onze fc  en om bij grotere  club 2 spelers te huren met optie tot koop is niks mis mee.  

marcelfcg26-04-2017 om 08:10

Die Dumic zie ik graag komen hoor

brummie25-04-2017 om 19:15

Hiariej is een ideale speler voor in de breedte. Denk dat hij zijn top heeft bereikt en hij er goed aandoet om een nieuwe uitdaging te vinden in het buitenland. Het is hem gegund! Wat kritiek op Jeltema aangaat, vind ik soms wat makkelijk. Sorloth werd met name door Veldmate aangeprezen en het aantrekken van van Weert, Jensen , Davidson en Memosevic zijn allemaal spelers die een behoorlijke bijdrage geleverd hebben dit seizoen. Geen van de 4 is een misser geweest. Van Weert heeft een langdurige blessure maar dat weet je niet van te voren. 

marcelfcg26-04-2017 om 08:17

Memisevic komt uit het netwerk van Bobi Milevski net als Rustic (deze jongen is volgens mij zijn neefje) die uit de jeugd van Schalke komt. Zeker geen verdienste van Jeltema. 

25-04-2017 om 19:59

@brummie,

Hoe kom jij aan de wetenschap dat Sorloth door Henk Veldmate is aangeprezen, hier geloof ik dus geen reet van. Henk heeft teveel voetbalverstand om te zien dat Sorloth bij de club een mislukking zou worden. Dat de overige spelers een behoorlijke bijdrage hebben geleverd aan de stand die de club nu in neemt is waar, niks bijzonders dus. Maar eigenlijk moet jij toch ook inzien dat die kantoorklerk met de naam Jeltema helemaal geen enig verstand en kijk op het voetbal heeft. Nijland mag dan wel beweren in zijn onlangs door Boerenmacht opgenomen interview dat Jeltema een heel groot netwerk heeft, maar deze bewering zie ik niet terug in zijn handelen wat betreft het aantrekken van spelers Als ik zie welke spelers er nu allemaal vertrokken zijn en die er na de competitie nog gaan vertrekken, dan hou ik mijn hart vast voor de toekomst. En het verhaal dat er binnen nu en drie jaar een aantal jeugdspelers uit de opleiding doorstromen naar het eerste noen ik een farce want hoeveel spelers uit de jeugd staan op de nominatie om in het eerste te gaan spelen, Tim Waterink, en Ajdin Hrustic en een Roland Baas misschien maar dan houdt het daar ook op. Kortom, met een gebrekkige scouting en een incapabele hoofd TS zie ik niet zitten dat er volgend seizoen een representatief elftal in het veld staat. Jammer, maar iets anders kan ik niet concluderen.

brummie25-04-2017 om 21:15

@robroy, jeltemageeft jaren in de jeugdopleiding gewerkt bij fc, zal toch wel enig verstand ervan hebben. Wellicht zijn er betere opties. Maar de laatste transfers zijn mijn inziens niet slecht.

25-04-2017 om 21:55

Kijk ook eens in de A1 en b1 daar loopt ook genoeg talent, je hebt niet alleen onder 23 team. Ik weet dat het in het voetbal nu presteren is en gelijk resultaat, en als het minder gaat moeten er koppen rollen. Maar doe nou eens rustig en doe niet super dramatisch , het is allemaal zo slecht nog niet , behalve dat dit seizoen super wisselvallig is en tegenvallend. Groningen haalt gewoon voldoende spelers , om weer mee te doen om de play offs en als sommige supporters meer willen , hun goed recht maar niet haalbaar.

26-04-2017 om 11:02

brummie, Loopt misschien genoeg talent rond, altijd wel maar kijk naar Payne en Veendorp dat waren ook talenten en die redden het ook niet. Ik zou niet teveel van die talenten verwachten bij de FC

Jantje25-04-2017 om 20:03

Ik vind ook maar een matige voetballer. willen we vooruit dan hebben we wat anders nodig.

25-04-2017 om 22:24

Tom is niet goed genoeg. Bedankt voor bewezen diensten en succes verder.

Even weer afzeikmomentje voor de technisch directeur lees ik hierboven. Heeft deze meneer Mahi ook niet gehaald.... Heeft er wel kijk op, deze Mahi gaat ons namelijk veel geld opleveren!

Rob197025-04-2017 om 22:45

@Kwibus, Jeltema in ieder geval niet, die was toen nog niet in functie. Maar Jeltema is ook niet degene die beslist, want dat is Nijland. En dat is wat er veranderen moet. Het redactioneel stuk in de VI van enige tijd geleden geeft de werkelijkheid aan. Veel en veel teveel missers. Ik vind dat een trainer geen te grote stempel op het aankoopbeleid kan leggen, maar als trainer mag je toch wel enige invloed op nieuwe spelers hebben, bij Groningen is die invloed nul. Van der Looi, is daarom ook maar weer te prijzen, dat hij hier altijd mee gedeald heeft. 

marcelfcg26-04-2017 om 08:21

Of was het misschien toch Henk Veldmate....

brummie25-04-2017 om 22:32

@robroy, in o.a de gezinsbode te lezen dat Sorloth door Koolhof en Veldmate is binnen gehengeld. Ik heb Sorloth nog niet afgeschreven. Staat nog tot 2020 onder contract. En omdat hij international is, levert hij sowieso meer op dan het bedrag waarvoor hij gekocht is. Dectoekomst zal het uitwijzen of hij goed genoeg is voor FC

26-04-2017 om 11:07

Veltmate wordt overschat, die heeft meer miskopen gehaald dan geslaagde spelers. Suarez was toeval want ze waren daar voor een ander, ik bedoel maar

25-04-2017 om 22:42

Als ik me niet vergis, had Ron Jans altijd hoge verwachtingen van Tom, maar op de een of andere manier is dat er toch nooit helemaal uitgekomen. Hiariej is een redelijke voetballer maar als Groningen echte ambitie heeft, zal het betere spelers dan Tom nodig hebben.

25-04-2017 om 23:11

je moet ieder jaar doorselecteren . Dit is niet gebeurd , sterker nog.... Er zijn alleen maar spelers vertrokken. En dit hadden ze een aantal jaren geleden al moeten doen. Daarentegen is de Hans op de knip gehouden en/of het geld anders benut. Er is een periode geweest waarbij er een wachtlijst was voor een seizoenkaart. Ik weet niet of ik de enige ben maar volgens mij zijn de stoeltjes meer en meer leeg. En we kunnen roepen dat er wel kwaliteit is gehaald maar dan vraag ik Me af waarom we een matig seizoen met

25-04-2017 om 23:13

Idem wedstrijden.dus ik zou niet te vroeg juichen met het vertrek van Tom.

 

 

harley25-04-2017 om 23:48

Jeltema heeft de uistraling van een boekhouder..dat heeft hij tegen. En dat werkt door. Als je ziet wie hij gehaald geeft valt dat niet tegen toch? Memisecic, Davidson..Ter Wierik...

Sorloth..Dost allemaal nog door Veldmate..

hierboven lees ik ook "dictator" als het over Nijland gaat...dat vind ik belachelijk.

marcelfcg26-04-2017 om 08:28

Davidson is nog geen onbetwiste basisspeler, Te Wierik kun je nu nog niet beoordelen en zoalsvik eerder aangaf komt Memisevic uit het netwerk van Bobi Milevski maar Nijland gaat echt niet openbaar maken dat hij zijn tips krijgt van een restauranthouder.

26-04-2017 om 06:19

Sarcastisch. Heb al zo vaak gezegd nijland de juiste man oo de juiste plek e

brummie26-04-2017 om 09:45

Nijland een dictator noemen kun je toch niet serieus nemen? Ongelooflijk wat een onzin. En wat Jeltema aangaat, blijkbaar is het prettig om zowel buiten als binnen het veld steeds een zondebok aan te wijzen. 

In de afgelopen jaren zijn er inderdaad spelers aangetrokken die minder gelukkig waren. Gelukkig voor alle zuurpruimen overstijgen de transferinkomsten nog steeds de transferuitgaven. Memosevic mag dan wel getipt zijn door een restauranthouder, maar is dat gek? Ik heb ook in het verleden Velmate geattendeerd op een buitenlandse speler. Gebeurt toch veel vaker. Het lijkt mij dat een speler (na evt. Tip) door meerdere scouts wordt bekeken en dat daarna met Jeltema, Nijland en trainer een afweging wordt gemaakt. Dit is en kan natuurlijk nooit een eenmansproces zijn. 

26-04-2017 om 11:19

de overstijgende transferwinsten zijn inmiddels wel verkwanseld aan gaten in de begroting en aan flops waardoor er steeds minder geld overblijft om echt goede spelers te halen. Zo kom je niet hogerop en groei je niet als club

harley26-04-2017 om 11:23

Achmed geeft al aan dat het sarcastich bedoeld was en Nijland verder prima vind...kloar toch?

Verder met je eens wat betreft tipgever(s) e.d.

Zoals ik al zei..jeltema heeft uitstraling tegen..en worden meerdere dingen in de schoenen geschoven waar hij part noch deel aan had. Beoordeel hem op dat wat hij doet!

 

marcelfcg26-04-2017 om 10:47

Wen er maar aan Brummie. In de grotemensenwereld worden zondebokken aangewezen. Als Jeltema daar niet tegen kan moet hij weer lekker teruggaan naar zijn veilige kantoorbaantje. Op zijn positie moet iemand zitten met bewezen kwaliteiten en dat is bij Jeltema zeker niet het geval. Fijn als hij het goed doet in de jeugdopleiding, misschien moet hij dat dan weer gaan doen want zelfs in de 3e divisie is het een drama.

Daarnaast, als spelers aangetrokken worden nav tip (en zeker niet de eerste) van Milevski dan moeten de heren niet groot gaan lopen doen over het netwerk van Jeltema. Laat me niet lachen man.

harley26-04-2017 om 12:54

Milevski behoort dus kennelijk tot het netwerk van Jeltema ha ha ha..

26-04-2017 om 10:55

Jeltema is een dorpsidioot. Heb met hem samen gevoetbald bij Fc Lewenborg was toen al iemand die d8 de wijsheid in pacht te hebben. Hij heeft NOOIT op hoog niveau gevoetbald en moet daar wel over oordelen?

harley26-04-2017 om 11:24

Wij hebben ook niet op hoog niveau gevoetbald...en het houdt ons ook niet tegen om te oordelen

26-04-2017 om 13:53

Denk wel dat Jeltema toen al wel zag dat jij niet echt veel kijk op hebt spelletje hebt. Zal niet echt wakker liggen van je commentaar

26-04-2017 om 11:20

Jullie moeten ook niet vergeten dat jeltema kwam na het goeie tijdperk met meer mogelijkheden. Ik vind dat het weer goed is opgepakt afgelopen seizoen en wat nijland ook zegt je moet ook wat geluk hebben. Geef de beste man nog een kans ,samen met nijland zorgen ze komend seizoen voor weer een selectie voor plek 6 tm 12.  

brummie26-04-2017 om 11:43

Helemaal mee eens Achmed!

brummie26-04-2017 om 11:26

Dan neem ik mijn petje voor Jeltema af, een dorpsidioot die zich 14 jaar als hoofd jeugdopleiding staande hield. Er zijn trouwens meer mensen actief in voetbalwereld die nooit op hoog niveau gevoetbald hebben. Jeltema is geen uitzondering. 

Rob197026-04-2017 om 13:51

De spijker op zijn kop Brummie, Jeltema heeft 14 jaar bij de jeugd gewerkt. Dan zullen er toch vruchten zichtbaar moeten zijn. De jeugd van Groningen stelt helemaal niets voor in het land. Doorsnee troef en nu moet het topsportcentrum ons wel verder brengen. Leuk bedacht, maar dat is niet de missing link, het hebben van talent, en deze daarna ontwikkelen is een specialiteit, waar menig club niet over beschikt. En als dat ontbreekt, dan moet je kundig zijn in het scouten van talenten die er net tegenaan hangen, of afvallen bij de betere clubs. Waar je het juiste netwerk voor moet hebben. 

Een juist netwerk, kan best een Mileski zijn. Jij en ik hetzelfde. Iedereen zelfs. Misschien kun je nog eens contact opnemen met Veldmate en vragen waarom hij zo vaak botste met Nijland. Verschil van inzicht zal het antwoord zijn. En dat vind ik nu precies het probleem. Het verschil tussen Technisch directeur en Algemeen directeur. 

Veldmate heeft ook missers gehad, maar deze man is toch vele klassen beter als Jeltema. De presentatie van Pozzebon, geeft toch precies weer hoe er gewerkt wordt. Hoe positief de scouting was over deze speler, waar op gebaseerd, ik weet het niet.

Om er nog iets ander tegen aan te gooien, Rusnak heeft een basissalaris van ruim 800.000, dan ben je als club toch goed genaaid om hem voor een schijntje te laten lopen. Rusnak is geen 34 jaar, maar was toen 22 jaar. Nog steeds onbegrijpelijk.

En zo worden er wat blunders gemaakt.

 

 

 

 

 

Rob197026-04-2017 om 14:01

excuses voor de spaties, zal wel wat frustratie zijn...

marcelfcg26-04-2017 om 12:53

Jeugd opleiden is toch echt een andere tak van sport dan TD

marcelfcg26-04-2017 om 12:59

Marco Timmer becijferd in een artikel vandaag op vi dat de FC volgend seizoen minimaal 1,5 mln en mogelijk meer dan 2 mln aan tv inkomsten misloopt. Utrecht, Vitesse en mogelijk Heerenveen gaan op de "tv ranglijst" de FC voorbij.

Benieuwd waar de middelen vandaan moeten komen om een reeks spelers te halen.

 

26-04-2017 om 16:09

Tel daarbij op 3k minder seizoenkaarten a 250 gemiddeld = 750k en 400k gemiste recette door het missen van play offs. Dat wordt geen koekje bij de thee ..........

harley26-04-2017 om 14:44

Ik denk dat ik maar weer 2 miljoen doneer ter compensatie..

26-04-2017 om 17:03

Geen medelijden mee Nijland wilde dit toch graag.

Dit is de 4 de seizoen al dat het niet best is en we konden dit al wel zien aankomen .

Dan moet hij nu niet zeuren dat het inkomen minder is.

Supporters lopen weg slecht aankoopbeleid maar niks van aantrekken gewoon doorgaan.

Dan krijg je dit slecht voetbal .

Ik heb er helemaal geen medelijden mee .

harley26-04-2017 om 18:57

Jij denkt niet dat Nijland het beste voor heeft met de club?

26-04-2017 om 22:24

Bekerwinst vergeten? Play offs winst vergeten? Voor een club als grunn prima resultaat! En dan heb ik het niet over het voetbal , wat in heel de eredivisie achteruit is geholt! Het Groningse publiek is wel heel erg kritisch tegenwoordig!

26-04-2017 om 22:26

Het stadion kan alleen nog vol als we top 5 spelen , goeie spelers hebben , mooi aanvallend voetbal met het liefst heel veel werklust. 

29-04-2017 om 18:39

Good Old Tommie

Zeker niet de beste voetballer, vaak op verkeerde posities gebruikt maar hij stroopte wel altijd de mouwen op! Hiariej is wat mij betreft geen basiselftal van FC Groningen waardig. Laat hem maar lekker in niet zo grote stadions spelen in Australië. Hij heeft nooit geklaagd dus verdiend wat mij mij betreft n goed salaris en lekker weer;!!!

U moet eerst inloggen of registreren om een reactie te plaatsen!