Terug

Deel deze pagina:

MATCHDAY! Op jacht naar de eerste driepunter van 2020, Twente-away

Door Hugo de gekste 59 reacties

De Trots van het Noorden kruist vandaag de degens met de Tukkers uit Enschede. FC Groningen heeft wat goed te maken tegen de promovendus, de thuiswedstrijd ging discutabel verloren. Één voordeel, vandaag geen Kooij die roet in het eten kan gooien.

Er zijn wat twijfelgevallen (Memisevic, Itakura) voor de kraker tegen Twente, Van Kaam zal gaan starten. De jongeling moet voor aanvoer naar voren gaan zorgen. Jongeling Kian Slor(17), zit ook bij selectie, de zeventienjarige heeft gisteren een contract voor 2,5 jaar getekend. Net als Slor, gaan Postema , Poll en Suslov ook mee naar Enschede, wat een talenten!

We willen 2020 goed beginnen, onze trots wordt door en goed gevuld uitvak (526 supporters) gesteund! Come on FC, laat ons weer eens juichen!

Reacties:
18-01-2020 om 07:19

Winst zou op basis van het geklooij in de heenwedstrijd volkomen op zijn plaats zijn. 

appie happie18-01-2020 om 09:34

2 x rood voor Twente

2 x strafschop voor de FC

 

Heel lelijk winnen zou heerlijjk zijn.

campesino18-01-2020 om 09:55

Min. 88  brilstand.

Foutje ? Ter wierik. Twente wint en groningen moet naar beneden kijken. Ter wiierik kan nu met geruster hart handtekening zetten, wsnt twente weer wat   ddicher bij eredivisie behoud. 

18-01-2020 om 11:49

wat een fantasie/ voorspellende gedachten heb jij!  kan je Higler ook nog bij noemen... maar we zullen zien... Buys zegt dat ze "er goed voor staan"...misschien bedoelt hij hiermee de onderhandelingen over zijn contractverlenging...

brummie18-01-2020 om 10:21

Twente uit is vrijwel altijd lastige pot. Jammer dat er veel twijfel gevallen zijn bij FC. In ieder geval leuk dat de competitie weer gaat beginnen! 

18-01-2020 om 12:49

Verwacht dat er weinig veranderd.... Gelijk opgaand duel... Fc krijgt weer knullig een goal of meer tegen en benut hun eigen kansen niet.... 

18-01-2020 om 14:14

Voor alle buijs haters: denk even logisch na!!

1) Buijs was 2 jaar geleden nog coach van kozakken boys, totaal onervaren. Maar haalt wel gewoon in zijn eerste jaar een prima 8ste plaats en play-offs. Helemaal niks mis mee.

2) Buijs past precies in het zogenoemde groningen DNA. Vol gas geven, mouwen opstropen en gaan. Kan zen spelers ongelooflijk goed motiveren en is gewoon altijd duidelijk tegenover de pers en eigenlijk iedereen.

3) hij is 37 jaar! Geen wonder dat hij nog dingen moet leren! Komt nog maar net kijken maar zorgt er wel voor dar groningen(dat volgens velen in verval is) naar behoren presteert! We willen plays offs halen toch? Nou dan 3 punten meer en je staat 7de!

4) Zon verdedigind neerzeten is ontzettend knap!! Het aanvallende gedeelte moet natuurlijk beter maar zoals gezegd hiu moet nog leren en ervaring opdoen.

5) Groningen zakt nooit door de ondergrens! Zelfs van ajax verliezen we maar met 2-0 na een rode kaart!

6) Als je buijs nu nog de kans geeft en aankomende zomer word de hele selectie gereonveerd. Als dat gebeurt in samenspraak met Buijs en hoe hij wilt spelen ben ik er van overtuigd dat er mooie dingen kunnen gebeuren!

 

Gewoon helemaal opnieuw beginnen met jeugd erbij en van Flederus mogen we genoeg verwacht en! Kijk wat hij bij heracles heeft gedaan, dat moet bij onze prachtige en veel grotere club dan helemaal kunnen!

op naar betere tijden!

18-01-2020 om 16:56

Ga je dit onzinnige verhaaltje nu bij elk nieuwsbericht posten? Precies hetzelfde verhaaltje had je ook bij het vorige nieuwsbericht over Buijs. 

On topic. Vanavond wordt erg lastig denk ik. Twente weet op 1 of andere manier altijd goed te presteren tegen Groningen. Ik denk helaas een kansloze 2-0 vandaag. Met wellicht nog wat dubieuze scheidsrechterlijke beslissingen. Want de KNVB wil niet dat Twente degradeert. 

Enige positieve vind ik dat van Kaam blijkbaar in de basis start. Ik hoop dat hij een goede wedstrijd speelt. Voor de rest waarschijnlijk weer lekker ergeren aan Hrustic. 

Hoekie18-01-2020 om 17:30

Gewoon blijven posten Aronv! De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. 

18-01-2020 om 19:01

Fijn eindelijk nog iemand die er ook positief naar kijkt... verademing voor deze site!

brummie18-01-2020 om 15:33

Kijk, eindelijk iemand die wat positiefs te melden heeft! Hoop dat je vaker iets gaat posten Aronvv

18-01-2020 om 16:28

Zal ik zeker doen! Las eerst alleen maar de reacties maar ook leuk om zelf je mening te geven. Woon zelf in Antwerpen(België) dus kijk ook vaak via fox (bijna altijd) maar dit seizoen toch al 3 thuis wedstrijden en 1 x uit bij psv.

Marco18-01-2020 om 15:35

Hrustic speelt omdat er geen vervanger voor Doan is gehaald en omdat er beleidsplan ligt waarin staat dat er 5 eigen jeugdspelers in de basis staan. Elhakori is de ander. Overige jeugd spelers zijn nog niet het nivo. Alternatief is 4 3 3 met Azuro op de flank, dan verzuipt sierhuis. Hrustic heeft een mooie cross pass, maar brengt verder te weinig voor een speler van 23 jaar. Het is zijn eerste seizoen als basisspeler misschien groei hij nog wat door. Faber zag het in hem zitten, Buijs war minder maar heeft geen alternatief.

18-01-2020 om 17:52

Op gevaar in herhaling te vallen, want alles wat hierboven is gepost is al eens eerder benoemd, en zovele hoofden zovele zinnen, toch?

Ik ben het maar gedeeltelijk eens dat je een trainer moethandhaven omdat die jong is, of omdat ie van een amateurklasseniveau afkomt.  Wel vind ik dat je Buys de kans moet geven, maar zoals zo vaak in het voetbal, wordt een wedstrijd gespeeld met zóveel tactische vondsten , zoals een 45 minuten je "verstoppen" op slaapwandeltempo of de tegenstander moe spelen achterin,  het zal er allemaal wel bij horen... toch zal erbij Buys de knop om moeten dat voetbal gespeeld moet worden om te winnen en dat de voorste linie vanwege gebrekkige creatieve ondersteuning er gewoon vaak armoedig uitzag, en nog preciezer: ook in de statistieken ( zie het beperkt aantal schoten tussen de palen over de hele wedstrijd van FC G )   Dat de jonkies hun eigen dynamiek hebben, dat weten we ook: Reis "stond er" meteen! Maar andere jeugdigen hebben meer tijd nodig

Fledderus moet vooruit denken op een mix van kwaliteit en ervaring, niet alleen naar jonge onbekende en goedkope  spelers kijken en ook critisch op zichzelf zijn!  Wat voor Buys geldt ( jonge trainer)  dat geldt zeker ook voor F. ! Als Buys nog een tweejarig contaract erbij krijgt na dit seizoen, dan betekent dat niet dat hij de volle  2 jaar voor de groep staat bij falen.  Maar willen we dat in Groningen, dat onze club op het veld de komende jaren weinig "klaarmaakt"?  ik denk het niet!  Wel biedt het zekerheid dat Buys ook een keer mag verliezen zonder grote consequenties. Maar zoals er tegen Utrecht voor de beker werd gespeeld, dat was echt onder de maat, dzw het elftal en de trainer zaten kennelijk aan hun plafond ! En dan kan je nog zo sterk argumenteren dat jouw selectiespelers niet vaak geblesseerd zijn (citaat Buys),  er werd gewoon meer verwacht van de selectie in de eerste seizoenshelft...dat hebben we nu 2 jaar gezien onder Buys en knap dat ie een inhaalrace inzette in het vorige seizoen, maar waarom gaat die ontwikikeling in het collectief zo langzaam...óók onder diezelfde  Buys

Bezuinigen als het moet op nieuwe spelers is in een enkel geval met eigen jeugd  op te vangen, maar de door Jans gehaalde Moreira en Absalem en Breij werden toch meest niet opgesteld, En of ze op dat moment vergelijkenderwijs zoveel slechter waren dan Hankouri, Warmerdam of Hrustic,  dat valt te betwijfelen. De Zweedse spelers zijn nog niet onderscheidend genoeg, dat viel mij op; Benschop is eigenlijk nooit in zijn rol als spits uit de verf gekomen. En we zijn kort vanb memorie:  Handwerker en Chabot achte ik sterkere spelers in hun opvallend  snelle ! ontwikkeling, en ik vind het een gemiste kans dat ze daar niet op het moment dat ze weggingen in de buidel hebben getast om te blijven  !!   Sierhuis is al veel over gezegd.

Van Hintum zien we weinig tot niet spelen en een ervaren klasbak er nu bij  is nooit verkeerd, als het in de wedstrijd voetballend niet erg lukt...Koppers voorin ontbreken als de achterste linie (Te Wierik en Memisevic) niet mee opkomt en wanneer bijvoorbeeld er achterin van spelers gewisseld wordt richting de zomer, dan krijgt Buys met een heel anders spelende tegenstander te maken:  fysieke spelers op het middenveld en veel voorzetten en 5m meter ballen voor het doel van Padt en kunstjes van pennaltyversierders... daar zie ik een achilleshiel.  Voorin heeft Sierhuis vaak een ondankbare taak... Postema en Hrustic en Asoro moeten het eerst doen... is nog geen zekerheid, denk ik .

 Allez..ik ga vanavond belangstellend kijken, en hoop dat wat Buys na de wedstrijd iets erover zegt, ook voor hemzelf een eyeopener is, want "Je mag van FC Groningen toch wel wat verwachten wat  die trainer levert,  als supporter ? ...als die tactische rim-ram en excuses over de scheidsrechter-beslissingen  door hem wordt weggelaten dan zal ik dat toejuichen  !  Higgler is niet zo erg (meer) thuisfluiter

Groen hart18-01-2020 om 20:14

Het is weer slaapverwekkend pfffffff. Toon eens ballen Danny , Postema eens?

Oeleoptak18-01-2020 om 20:20

Ik heb geen geluid. Linkshalf deel wordt niet al te slim gespeeld. Onnodig lopen met de bal, lichte passing. Wel mooie kans op voorzet Zeefuik. Lundqvist (?) kon m er zo inschieten. Ging knullig over

appie happie18-01-2020 om 20:23

We worden weer Verwend..

 

Lundqvist topper jonge,elke bal kwijt..

 

Hrustic  tja  wie hebben  we daar als vervanger voor dan?

18-01-2020 om 20:30

Wat een gepruts van beide kanten.

Oeleoptak18-01-2020 om 20:33

Lundqvist speelt bagger. Veel te gemakkelijk en laconiek balverlies. Dat zie je verder ook veel in het aanvalsspel. Tenenkrommend alsmede ook het steeds terugspelen. FC heeft bij tijden veldoverwicht maar op deze manier heb je daar niks aan

Rob197018-01-2020 om 20:41

Als je voor een punt komt, kun je de wedstrijd zo wel uitspelen. Twente is echt bagger, en Groningen speelt plichtmatig mee, inderdaad lundqvist er uit, iets meer dreiging zou moeten kunnen, en dan is een overwinning toch niet zo ver weg. De aanval is ook veel te slordig, misschien Postema maar vroeg brengen, verdediging van Twente is erg matig en makkelijke uit elkaar te sleuren door meer loopactie, die er nu niet echt zijn.

 

herman196018-01-2020 om 20:40

Lundquis en Hrustic er uitgooien.

Spelden beide k*t

 

Gooi postuma er maar in en verder nog masr iemand, maar tis echt bagger

Groen hart18-01-2020 om 20:49

Je vergeet de spitsen!

18-01-2020 om 20:41

Gaat precies zoals ik voorspelt had.... Groningen optisch beter, Twente de mogelijkheden.... 

Oeleoptak18-01-2020 om 20:58

In en in treurig hoe ze met balbezit omgaan. Zeefuik zeer sterk. 

Groen hart18-01-2020 om 21:21

Zeefuik? Sorry hoor maar totaal geen rendement met zijn voorzetten.

herman196018-01-2020 om 21:00

Groen hart:

De spitsen krijgen toch ook geen normale bal aangespeeld

Groen hart18-01-2020 om 21:09

Nee al jaren zeker niet ....weg met die twee.

Oeleoptak18-01-2020 om 21:02

Is geen pennel vind ik

Oeleoptak18-01-2020 om 21:03

Droplul mist hem dan ook

18-01-2020 om 21:04

Hrustic!!!!! Haha.... Niet te geloven 

Reactie verwijderd door redactie

herman196018-01-2020 om 21:05

Reactie verwijderd door redactie

18-01-2020 om 21:05

Krijg je een cadeautje.. pak je hem niet uit.

Wat een prutser 

Rob197018-01-2020 om 21:06

Leuk voor de statistieken, weer een op de paal. Misschien kan hij eens binnenkant paal gaan oefenen. Dit is dus de reden dat deze speler verguisd wordt. Dit moeten zekerheidjes zijn, dan kun je wedstrijden winnen. Daarom blijf ik bij mijn mening, hij is het net niet. 

18-01-2020 om 21:06

Op het moment dat ik zag dat Hrustic hem zou nemen zei ik al tegen mezelf. Die mist hem.... En ja hoor. Waarom mag die mongool überhaupt de penal nemen. Volgens mij kun je nog beter Padt achter die bal zetten. 

Cantona18-01-2020 om 21:17

Padt of elke andere speler

18-01-2020 om 21:08

Tuurlijk geen penalty. Wel weer illustratief hoe de non spits Sierhuis struikelt over zijn eigen benen. Ik hoop dat hij Lundqvist wisselt voor Messaouidi. En meteen Asoro of Sierhuis  eruit voor Postema.

Groen hart18-01-2020 om 21:10

Danny schijtbak... Postema . Die twee omgebouwde spitsen scoren in geen 100 jaar.

Cantona18-01-2020 om 21:11

Hrustic.........tja......goede trap?

Ik vindt het hem helemaal niks, 

 

Groen hart18-01-2020 om 21:13

Eindelijk . Kunnen Sierhuis en Asuro nog terug? 

18-01-2020 om 21:16

 

66 minuten gespeeld...wat een waaardeloze partij... heel weinig passes en combinaties die lukken  voorin...hó maar.  behalve Lundqistg en Hrustic ( deed die mee in  de eerste helft? 0 was Sierhuis bij elke balaanname in de fout, maar ook Warmerdam komt z'n man niet voorbij en alleen van Kaam, maar ook hij geen echte combinatie.. Niemand bij bde Fc doe door de verdediging van Twente kan slalom-en

Ik vi d het jammer dat we weer zo doorgaan... slaat eigenlijk nergens op dat er 530 FC G fans mee zijn

FC Twente is slecht,  FC Groningen niet veel beter !

zal wel 0-0 worden...  volgende week Ajax

Groen hart18-01-2020 om 21:22

Eens. Arme supporters.

Oeleoptak18-01-2020 om 21:16

Snap totaal niet waarom hij niet eerder wisselt. Sierhuis idd onbeholpenheid. Heeft ook weinig balcontrole. maar er moet iemand op de bank te vinden zijn die beter speelt dan bv Lundqvist. Slechte coaching vind ik. Weer een baggerbal. Ik zou ze allemaal de tent uitvloeken om dat weggeven van de bal. Blijft maar doorgaan

Rob197018-01-2020 om 21:22

Hrustic, Warmerdam, lundqvist, Asoro, Sierhuis, spelen allemaal bagger. Je kunt ze niet allemaal wisselen, maar er zitten tochwel twee betere op de bank. 

18-01-2020 om 21:19

Hrustic ook weer 683keer balverlies deze wedstrijd. Maar lekker laten staan hoor. Wat een niveau dit 

TomOkker18-01-2020 om 21:20

hotseknotse begonia en ik zie twente nog wel winnen ook.

18-01-2020 om 21:32

Wat is er in godsnaam aan de hand de laatste paar minuten. Iedereen gaat ineens in de eigen 16 staan. Danny wil vast dat de 0-0 over de streep getrokken wordt. Vieze Lafbek die hij is. 

Reactie verwijderd door redactie

18-01-2020 om 21:38

Dirigent Buijs en zijn valsspelende ensemble.

Alle instrumenten uit de maat.

Wat is er aan de hand.

De dirigent is Buijs.

De FCG wil fantastische Buijs langer vastleggen.

Wat een domme zet.

Stadion met alleen maar gaten.

Het is 1 gat geworden.

He, Nijland op de tribune.

Nog 1 gat over.

De FCG is een pupillen elftal, zonder hoofden.

Als blinde paarden draven spelers over het veld.

Wat kunnen wij nog hopen.

Bestuur ook maar weg, weg en weg.

Het is geen loterij waarop je wacht op je miljoen of meer.

Pupillen voetbal.

Hots en knots.

Wij worden ook hots en knots.

Dus wij weg of Buijs weg.

FC Twente vs. FC Groningen 0-0.

Twee nullen voor Buijs.

Dat is in de zak van Buijs.

Waar zijn de verbeterpunten

Ik zie ze niet meer.

Ook in de zak van Buijs.

Buijs heeft ze niet meer nodig.

Ze zijn net zo slecht als Buijs zelf.

Dus gaan ze in de zak.

Wie stopt Buijs in de zak.

En weg ermee, ermee en ermee.

 

 

Groen hart18-01-2020 om 21:40

Hahaha

18-01-2020 om 21:40

4-4-2 afschaffen, hopen dat gudmundson snel terug is en dan met asoro en gudmundson op de zijkanten.

 

Mourinho onder de martini toren. 

Groen hart18-01-2020 om 21:41

Asoro? Keek je wel ?

18-01-2020 om 21:41

En voor iedereen die nog steeds wil dat Buijs verlengd is echt debiel. 

18-01-2020 om 21:49

Goed statement 

appie happie18-01-2020 om 21:43

Fc grunn overwicht de hele wedstrijd...niet EEN kans gehad...net als in alle andere wedstrijden..

 

EVERT TEN NAPEL  nu echt lozen,wat erger ik mij aan die flapdrol  zelfingenomen lul...

TomOkker18-01-2020 om 21:43

18-01-2020 om 21:45

Niets gecreëerd, niets weggegeven...

 

 saaie 0-0 wedstrijd.. met veel fouten van beide kanten.

+1 en doorrr!

Oeleoptak18-01-2020 om 21:46

Tja, Buijs....

18-01-2020 om 21:48

we staan er goed voor.... zei de trainer Buys..deze week.... ANTIvoetbal

Hendrik18-01-2020 om 21:49

Asoro is een dartelend hertje komt zogenaamd bij Millwal vandaan van Zweedse afkomst dat moest die zeggen ik geloof 

Er geen reedt van.  Ze houden ons voor de gek . Nou dartelen ken die wel. Ik zou zeggen maar de kostbaarder plassen tussen de paarden en de herten wat een prutser is dat.

18-01-2020 om 21:49

Hrustic naar 4eklasser sturen

Reactie verwijderd door redactie

Hendrik18-01-2020 om 21:50

Oostvaarders.

Jantje18-01-2020 om 21:51

Blij met deze uitslag hoop nu dat lampje is gaan branden en dat er een sterke aanvallende middenvelder bij komt. ( daar licht het probleem vind ik.)

Oeleoptak18-01-2020 om 21:56

Denk dat je daar gelijk in hebt. Iemand die de bal eens vast kan houden en zijn verstand gebruikt om er voorwaarts wat zinnigs mee te doen..

18-01-2020 om 21:53

Ik heb af en toe even heen en weer gezapt naar Feyenoord Heerenveen. Heerenveen verliest dan wel met 3-1. Maar ik zag daar in 3 minuten meer voetbal dan in de hele wedstrijd van Groningen. Dat heb ik nog liever dan dit gekloot. Maar zoals ik al eerder heb gezegd. Als ze met Buijs verlengen zien ze mij volgend jaar niet weer. Ik zie gewoon hoe mijn club kapot gemaakt wordt en blijkbaar vindt de nieuwe directie dat wel best. Onbegrijpelijk. 

brummie18-01-2020 om 21:59

Heerenveen verkoopt ook seizoenkaarten, misschien iets voor jou

18-01-2020 om 22:23

Ow wees maar niet bang hoor Brummie, als Buijs blijft ben ik weg. Kan jij lekker met je hooguit 10.000 overgebleven positivo's elke 2 weken in je handjes klappen voor hem. En nee, ondanks dat ze in Heerenveen wel beter voetbal spelen zul je mij daar nooit van mij leven op de tribune zien zitten. Ik hou het dan wel lekker bij Duits en Engels voetbal. Maar goed als ik jouw verhaaltje over Hrustic hieronder weer lees bevestigd dat weer wat ik al lang wist over jou. Dat je de ballen verstand van voetbal hebt

brummie18-01-2020 om 21:53

Het was Hrustic die 1e helft als enige op doel binnen de palen schoot. In de 2e helft mooie beweging en assist op Sierhuis waar penalty uit ontstaat. En schiet helaas op de paal. Toch betrokken.bij de gevaarlijkste momenten van de Fc. Er waren spelers met veel meer balverlies dan Hrustic.

Het was van beide kanten zeer matig. FC begon goed met druk. Uiteindelijk puntendeling terecht. 

Van Kaam leuk om te zien. Van Hintem  speelde ook prima pot. Vond Lundqvist/Warmerdam erg matig.  

Spel moet en kan beter, penalty had boost kunnen geven. Helaas nr. 6 op paal/lat voor Hrustic dit seizoen. Weer extra voeding om hem weer af te zeiken... terwijl er andere spelers op het veld stonden die veel minder speelden zoals Warmerdam, Lundqvist, Asoro en Sierhuis.

TomOkker18-01-2020 om 22:01

Leuk die positieve statistieken maar het rendement is natuurlijk dramatisch

Rob197018-01-2020 om 22:57

#Brummie, leuk verhaal, maar er klopt iets niet.  Nu ben jij van de positieve punten, maar het veelvuldig balverlies wordt hierbij vergeten. Ook de indrukwekkende cijfers van schoten op doel, mist enige statistieken. Tussen de palen schieten is een kunst, en die bezit hij, maar alleen jammer dat hij in de 5 de minuut als een oud wijf een rolletje afvuurd, dat geeft toch ook wel aan dat het niet veel bijzonders is. Je kunt 50x op doel schieten, maar als je in die positie komt en je kunt er niets van, wat zegt dan zijn statistieken. 

Wij hadden twee seizoenen geleden de speler met de beste statistieken en niet te vergeten de beste speeldata van de selectie, die iedere week maar weer in het veld stond, Jesper Drost, ook zijn toegevoegde waarde was te verwaarlozen. 

Waar zijn de tijden van Berg en Matavz, bijna nergens bij betrokken, alleen verantwoordelijk voor het doelpunt. Dit soort spelers zie ik veel liever, doeltreffend. Zijn penalty zegt genoeg, waarom een penalty op het randje, zijn toegedichte techniek zou toch toereikend moeten zijn voor een zekere penalty. 

debultjes18-01-2020 om 21:53

Danny bedankt voor deze onvergetelijke avond, je wedstrijdplan was uitmuntend, de uitvoering subliem. De uitsupporters zullen ongeloofelijk blij zijn dat ze dit hebben meegemaakt. Met dit voetbal zal het moeilijk zijn om voor de volgende wedstrijden een kaartje te bemachtigen. Als iemand nu nog twijfelft aan de contractverlenging van Buijs......

Groen hart18-01-2020 om 21:56

Ter wierik weer de 0 vast gehouden. Gvd krijg 4 tegen en maak zelf 5

18-01-2020 om 21:56

Al dat geblèr hier voor Postema. Leuk jochie hoor en leuk om in te brengen als je met 2-0 voor staat. Probleem is volgens mij dat er geen normale bal van middenveld bij überhaupt een spits komt.... zelfs aan talent Postema heb je dan helemaal niks

Oeleoptak18-01-2020 om 21:59

Klopt. Over de middenlijn loopt er niks, nada 

TomOkker19-01-2020 om 13:28

en het ergste is het zelfvertrouwen wordt er ook niet beter op

Reactie verwijderd door redactie

18-01-2020 om 21:58

Postema viel me zwaar tegen. Lastig te oordelen over zijn invalbeurten, maar iedere keer als hij invalt schieten alle ballen van z'n voeten. Komt echt nog tekort voor de eredivisie heb ik het idee. Snap de roep wel, maar laten we eerst hopen dat Gudmonsson snel fit is en fit blijft, dan die Kian Slor maar voor de leeuwen gooien. Dan heb je tenminste twee echte buitenspelers. We hebben genoeg creativiteit, genoeg aanvallend ingestelde spelers, maar er komt niks uit in die 4-2-2-2 opstelling. Alles gaat de trechter in...

Van Hintum, Van Kaam en Te Wierik de enige spelers met een voldoende wat mij betreft. Ze hebben een heel trainingskamp de tijd gehad met drie oefenwedstrijden om aan de speelwijze te werken en dan komen ze weer uit bij deze belachelijke speelwijze zonder buitenspelers met tien man in het centrum.

En aldoor roepen dat we attractiever gaan spelen. Ik zie er niks van terug. Ben er wel klaar mee zolangzamerhand. Ik blijf altijd heel lang positief maar ik vind het schandalig dat ze de tweede helft gewoon voor de 0-0 hebben gespeeld. Aldoor die ballen terug. Durf toch eens te voetballen man. Je speelt tegen Twente, niet tegen Ajax. Tegen Ajax mag je je ingraven. Tegen ploegen als Twente heb je in principe gewoon meer kwaliteit en dan moet je gewoon durven voetballen. En dan ga je maar eens op je bek. Dat maakt me dan geen zak uit. Liever dat ze een keer met 5-3 verliezen dan dit soort wedstrijden. 

18-01-2020 om 22:20

Test

brummie18-01-2020 om 22:57

Bij Heerenveen loopt men ook weg uit het stadion en is men ontevreden over het spel thuis. Spelen vaak op de counter en heel weinig balbezit. Het gras is echt niet altijd groener bij de buren. 

Wellicht ben ik een positivo, sinds 1989 heb ik een seizoenkaart/ 5 jaarkaart en heb wel veel mindere periodes meegemaakt en ook veel slechter voetbal mogen aanschouwen dan op dit moment. 

Uiteraard chargeer ik een heel klein beetje met mijn uitlatingen over Hrustic, ook omdat ik de kritiek niet terecht vind.

Kijk graag naar voetballers die af en toe iets bijzonders met een bal kunnen of ineens een bevlieging hebben. Hrustic pass op Sierhuis vond ik erg mooi en in de 2e helft opende hij prachtig in 1x met een boog naar buiten. Kleine dingen waarvan ik kan genieten. 

Ook de onderscheppingen van Matisiwa zijn erg leuk om naar te kijken. Erg knap om op het juiste moment in te grijpen.

Voorin loopt het (nog) niet bij fc en dat is zeker teleurstellend. Wie weet gaat het nog verbeteren. 

 

 

18-01-2020 om 23:42

Wat jij wilt joh, de kritiek op Hrustic niet terecht zeg je. 9 mensen zien dat het niks is, en ook nooit wat wordt. Maar nummer 10 Brummie weet het wel beter. 

18-01-2020 om 22:26

pfff ... hersenloos flipperkastvoetbal

U moet eerst inloggen of registreren om een reactie te plaatsen!