Terug

Deel deze pagina:

FC Barcelona toont serieuze interesse in Ludovit Reis

Door Thijs Faber 29 reacties

FC Barcelona heeft zich bij FC Groningen gemeld voor Ludovit Reis. Volgens Stefan Bleeker (RTV Noord) hebben de Catalanen "serieuze interesse" getoond in de 18-jarige middenvelder. Volgens RTV Noord is de verwachting dat FC Barcelona volgende week een officieel bod uitbrengt, er hebben al meerdere gesprekken plaatsgevonden tussen de partijen. Kamp Reis noch FC Groningen wil de geruchten bevestigen of ontkennen. Ludovit Reis speelde reeds 44 officiële wedstrijden voor FC Groningen, nadat hij onder Ernest Faber vorig seizoen doorbrak. 

Reacties:
08-04-2019 om 15:43

Hij is goed!!! Maar dit...  Lijkt haast een 9 april grap  Maar als het echt is... De hoofdprijs en nog een jaar hier spelen 

08-04-2019 om 15:54

Momenteel nog te hoge stap, maar zou best opvolger van Busquets kunnen worden

08-04-2019 om 16:10

Zou het hem enorm gunnen,maar totaal NIET normaal natuurlijk.

 

Zou kunnen dat Barcelona hem haalt en stalt bij Ajax,want hadden toch interesse in hem.

08-04-2019 om 19:35

ben benieuwd of er een clausule in hetr contract van Reis zit.. en verder: het is een beetje consipracy-denken maar Ajax blijkt keer op keer creatief te zijn als het spelers van Groningen wil.  en wat zij veronderstelt...is helemaal niet onmogelijk.  PSV had vorige jaar  al interesse en dus vertrouw ik erop dat ALS Reis naar Barca gaat dat hij minimaal 5 miljoen zal opbrengen... maar het beste is natuurlijk om hem nog een jaar bij de FC te houen.. goed voor zijn Transferwaarde daarna  en ook goed voor zijn eigen ontwikkeling. Ik gun hem die overstap trouwens wel !

appie happie08-04-2019 om 16:12

Kom dr maar in Barça...8 miljoen..

08-04-2019 om 16:21

In de voetbalwereld is mijn inziens het onmogelijke mogelijk. Zou daarom dit verhaal niet direct naar het rijk der fabelen willen sturen. En indien waar wat zou dan de verkoopprijs moeten zijn? Heb geen flauw idee maar zou wel eens een bedrag van rond de 3 miljoen kunnen zijn. Of misschien meer. Maar voor Reis hoop ik dat het verhaal klopt en dat hij zijn loopbaan een geweldige push kan geven. En wat de FC betreft, heel erg jammer maar dat is het lot voor clubs zoals onze FC. Eerst volgende week maar eens afwachten.

Groen hart08-04-2019 om 16:28

Zijn we cassiera en zyvkovich vergeten. Kosten veel voor de clubs en lieten dan ook echt niets zien.

ik wil maar zeggen alles is mogelijk.

Johan08-04-2019 om 17:16

Verkopen voor de juiste prijs en die huurling van De Graafschap bij Ajax weghalen.

08-04-2019 om 20:06

Matusiwa is idd goeie

brummie08-04-2019 om 20:45

Zou voor Ludovit prachtig zijn. Denk dat transferwaarde niet zo hoog gaat worden zoals een aantal schrijven. Denk max 3 miljoen. 

Afwachten hoe dit afloopt. Reis speelt prima seizoen, en heeft veel potentieel. Een verkoop zou ook weer een bewijs zijn dat een jeugdopleiding bij FC loont. 

Daarnaast prima exposure voor de FC en nogmaals  prachtig voor Reis, mocht dit doorgaan.

08-04-2019 om 21:46

Het zou bijzonder jammer zijn en ook dom om hem  voor bijv. 5 miljoen of minder  te laten gaan. We zijn toch niet vergeten hoe vaak de FC al spelers voor te weinig heeft laten gaan. O.a. Suarez, Virgil v Dijk, Tadic. Ik vind dat Reis bijzonder talentvol is, de juiste instelling heeft, voor elke bal vecht maar natuurlijk daarnaast nog veel kan leren. Bijv. sneller naar voren spelen, betere diepte passes geven. Als ik hem vergelijk met Frenkie de Jong loopt is hij nog een slag minder maar niet zoveel dat de een 70 miljoen waard is en de ander maar 3-5. Het is treurig dat een speler pas meer waard wordt als hij bij een grote club speelt. 

brummie08-04-2019 om 22:10

Op transfermarkt is zijn waarde 1,25 miljoen geschat. Vergeet niet dat Reis nog maar 18 jaar is, en relatief weinig ervaring heeft. Ik laat me graag positief verrassen en hoop ook op een mooie transfersom. Maar 5 miljoen lijkt me veel te hoog. 

nulvijftig08-04-2019 om 23:34

@brummie

maar transfermarkt is niet realistisch, die onderwaarderen structureel talenten van kleinere clubs terwijl een Gravenberch van Ajax 5 miljoen waard is en Ihattaren 7 miljoen, gewoon belachelijke bedragen. Groningen zal echt geen genoegen nemen met 1,25 miljoen. Ik schat de huidige waarde van Reis op zo'n 4 miljoen in, maar door zijn leeftijd en het (voor zijn leeftijd) aantal wedstrijden in de Eredivisie zal het waarschijnlijk denk ik nog hoger uitvallen. En het is natuurlijk Barça die aanklopt, die hebben geld zat en dat weet Nijland natuurlijk ook.

Nogutsnoglory110-04-2019 om 00:43

Hoogstrate,Zivkovic , Nijland, Silva voor heel veel geld verkocht nooit meer iets gepresteerd. Waarom altijd het negatieve benadrukken .  Suarez speelde een heel leuk jaar in Groningen en iedereen kon zien dat hij bovengemiddeld was maar dat hij vaste basisspeler bij Barcelona zou worden hadden denk ik de meesten van ons ook niet gedacht. Groningen heeft de laatste jaren zo goed gepresteerd dank zij een uitstekend aankoop/verkoop beleid. Veel beter dan de gemiddelde eredivisie club. En daar mag Hans Nijland ( hij niet alleen natuurlijk) best wel eens de credits voor hebben. Van eerste divisie naar subtopper in de eredivisie met een nieuw stadion. 

08-04-2019 om 21:47

wat een verrassend bericht, Barcelona aan één van onze (eigen jeugd) spelers gelinkt. Wel een jongen met een goeie kop en met geweldige mentaliteit. 

Een droom voor elke voetballer, maar het eerste komt nog veel te vroeg. Misschien verkopen en nog een jaar hier laten, daarna naar grotere club tot hij goed genoeg is voor het eerste van Barcelona.

Dit krikt zijn transferwaarde wel op en andere grote clubs zullen hem nu ook allemal volgen. Idd wel mooie reclame voor de FC.

We zullen komende weken zien wat dit met Reis doet. Kop erbij houden nu.

brummie09-04-2019 om 10:42

@nulvijftig

Transfermarkt is inderdaad een indicatie. Heb in een post eerder geschreven dat ik verwacht rond de 3 miljoen. Hoop uiteraard op meer. Het scheelt dat Reis nu jeugd international is en nog 2 jarig contract heeft. 

We zullen zien!

 

Marco09-04-2019 om 11:09

Veel grote clubs kopen al het jong talent op in de hoop dat 1 het eerste haalt. Vanuit dit gegeven niet echt een verrassing dat een grote club zich meldt.

Suárez is het gelukt. De meeste spelers niet. Een Affelay die international kwam op een zijspoor.

Hopelijk wordt Groningen er per saldo sportief beter van. Anders een oefenwedstrijd, als publiek zou het geweldig zijn om Suárez weer in de Euroborg te zien spelen.

Met vd Looi is er al een vervanger in huis die speelminuten moet maken.

 

Groen hart09-04-2019 om 19:09

Suarez hoef ik nooit meer te zien 

09-04-2019 om 11:15

Men verwacht transfer record te verbreken en die was volgens mij 8 mlj.

09-04-2019 om 12:25

Vragen 14 miljoen las ik net... 

FCG-Forever09-04-2019 om 14:50

Reis is een jongen met wereld potentie. Wordt echt een hele grote. Vergeet niet dat hij pas 18 jaar is. Volgende aankomende topper die bij ons weg komt. Binnen nu en 5 jaar speelt hij vast op middenveld van oranje 

09-04-2019 om 18:14

12-14 miljoen vind ik ook een passend bedrag. We hebben in het verleden potentiële toppers ( waarvan de meesten van ons wel zagen dat ze groot zouden worden) veel te goedkoop verkocht. Poot stijfhouden tot er werkelijk een geweldig bedrag uitkomt. Nooit maar dan ook nooit voor 3 of 5 miljoen wegdoen. Jongens als Vilhena, Hendrix, Rosario zijn rond de 10-12 miljoen waard. Reis doet daar niet voor onder.

Als Reis weg zou gaan is dat een enorme aderlating, meer nog dan wanneer Doan gaat. Zal moeilijk worden daar een  gelijkwaardige vervanger voor terug te halen. 

09-04-2019 om 19:10

Voor dat geld....!?!? Daar vinden ze wel goede vervangers voor!! Geen probleem .. Maar eerst maar eens afwachten of het zover komt. En Doan... Zoals die na de winterstop speelt, geen gemis hoor... 

10-04-2019 om 01:12

Reis zou nog tot volgende winter bij de FC moeten blijven...dan kan hij wel officieus of op een papieren contract al verkocht worden, maar kan hij misschien ( ALS FC Groningen die voorwaarde zou eisen) de selectie in de eerste seizoenshelft 2019/2020 vanaf augustus-eind december ondersteuen: dán moeten de spelers van de nieuwe selectie vanaf het begin wedstrijden winnen/ punten vergaren; en voor de balans in het team is hij positioneel op het middenveld eigenlijk onmisbaar in zijn acties. Zet je daar Van de Looi neer dan betekent dat in de praktijk dat het Groninger middenveld gaat achteruit lopen, en moeten de backs weer meer opkomen om de aanval te ondersteunen.  

Iets anders is de transfersom: of dat bod van Barcelona als  hoog of laag beoordeeld moet worden..is niet alleen voor de clubkas van belang. belangrijker is of Reis genoegen wil nemen met een plaats in het 2e elftal van Barca... Voor Cillisen was de bank altijd ondergeschikt aan zijn bankrekening.  Vwb zijn leeftijd is dat natuurlijk geen probleem, maar nu niet verder kunnen groeien in zijn spel...dat is dat wel ! Als hij zich niet blesseert dan zal hij over 5 jaar sowiezo een topmiddenvelder bij een grote club zijn... maar nu al naar Barcelona?

dat die evt transfer nu al speelt zegt ook wat...Dan hebben ze bij Barcelona kennelijk toch echt serieuze belangstelling zoals bovenaan dit item genoemd is .

marcelfcg10-04-2019 om 12:40

Voor FCG zou het mooi zijn als hij nog tot volgende winter blijft na een verkoop. Maar Reis wordt alleen al door dagelijks te trainen met wereldtoppers beter bij Barcelona dan het dagelijks spelen met gemankeerde spelers die bij ons rondlopen. Voor de uitstraling van de club is het weer een geweldig uithangbord. En hij kan Suare even bellen of Barca een aardige club is om voor te spelen

herman196010-04-2019 om 11:10

Ik denk dat Reis qau speler mss niet zo technische is. Maar Reis is meer een speler als Jan v Dijk/Jan Wouters. Alleendenk ik dat hij al veel verder heen is dandeze spelers toen waren.

Reis is straks de man die op het middenveld  de vuile dingen moet klaren voor de Jong of Messie dus een opruimer.

Geloof me ik denk dat Barca het goed ziet in deze topper.

Hij wordt straks de man op het middenveld zoals ik al zei type WOUTER 

S6 KEREL 

10-04-2019 om 12:35

Ben het wel met Joop Gall en Hans Robben (vader van Arjen) eens dat het voor Ludo verstandig zou zijn als hij eerst 1 of 2 jaar verhuurd wordt aan Groningen,PSV of Ajax tenzij ze hem natuurlijk halen voor Barca B,want dat kan hij daar beter ervaring op gaan doen ivm Jong Oranje en ontwikkieling van zijn eigen kwaliteiten/zwakheden. 

Rob197010-04-2019 om 13:51

Is dit allemaal waar, of hebben wij te maken met Fake news? Nee, het is echt waar, dan ga ik wederom mijn zorgen naar voren schuiven wat betreft onze trainer. Wij weten als supporter van de FC al jaren dat Reis vreselijk goed kan voetballen, en een potentiele topper in het voetbal kan worden. Het is dat Jenssen te duur was in de huishouding, want anders hadden wij dit seizoen  een verbleekte Reis in jong Groningen zien hobbelen. Bij Buijs was Reis namelijk geen basisspeler, voor mij toen al onverklaarbaar. Van de Looi had zijn voorkeur, en samenspelen was geen optie, enz enz. Samen met van de Looi is ook wel een risico, maar zonder hem spelen, hebben wij ook wel gezien, een gemis. Na Moreira toch wel een grote misser van deze trainer. 

Het nieuwe seizoen, zonder Spijkerman en Hoekstra gaat voor hem zeker een belangrijk moment worden. Helemaal op eigen benen staan zal hem nog wel eens moeilijk afgaan. Joop Gall gaat hem daar zeker niet bij redden, het was een beter idee geweest, om een betere samenwerking met Spijkerman te bouwen, dan was het allemaal wat stabieler geweest voor hem en het elftal.

Het is off topic, maar laten wij hopen dat de staf zeker niet aangevuld gaat worden met Gall. Het op dit moment zonder club zitten van "onze" Joop moet een ieder toch wel te denken zetten.

Hopen dat Reis nog een jaar te huren is, maar dan is het voor hem zeker beter om te vertrekken naar een club met mogelijkheden om zijn talenten verder te ontwikkelen. 

 

campesino10-04-2019 om 14:41

Ja dat vraag ik me ook regelmatig af. Het lijkt wel if die trainers van ons (vdvlooi, faber, buiys) alllemaal het wiel weer willen uitvinden. Iedere grongen fan wist dat reijnen in de verdediging een drama was. Behalve onze hooggeleerde trainers. Jensen idem dito. Hrustic die voor de keutel te duur is, toch masr blijven proberen en reis lekker op de bank  en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Onverklaarbaar

 

Roelofsky10-04-2019 om 14:08

Mijn advies aan Reis zou zijn om zo snel mogelijk te vertrekken... onder de huidige trainer wordt die echt niet beter. Deze trainer heeft nog geen enkele speler beter gemaakt alleen maar beroerder. Vlak na de winterstop werd er lekker fris gevoetbalt maar ja toen kwam de invloed van de trainer steeds meer en zakte het niveau steeds verder.....

Rob197010-04-2019 om 14:12

Helemaal juist. Een elftal bouwen gaat hem nooit lukken, daar zijn kwaliteiten voor nodig, en die heeft hij waarschijnlijk niet. Daarom moet er ook eens in die categorie trainers gezocht worden, die een elftal kunnen bouwen.

11-04-2019 om 21:52

Niet helemaal eens, Reis is ineens wél barcelona target. Hoezo niet beter geworden. Een jaar hier blijven zou wel een heel jaar spelen betekenen, bij grotere club is dat nog maar afwachten,

De de verdediging en de verdedigende middenvelders doen het zeker wel goed nu en staat als een huis. Weinig tegengoals daar worden deze mannnen op beoordeeld. Chabot, handwerker en reis ontwikkelen zich goed en zijn nog jong hoor. Zeefuik en te wierik voldoen prima en Memisevic is super belangrijk op het middeveld. Alleen aansluiting met aanval loopt nog niet, en het mag allemaal wat sprankelender en vloeiender. Bruns en hassani ligt volgens mij aan ritmegrebrek. Doan door overbelasting uit vorm en Mahi en Sierhuis knappen veel werk op , daardoor niet scherp meer bij afwerking.

Als ze dit een heel seizoen konden doen ben je kampioenskandidaat, uiteraard vindt ik het spel ook erg matig hoor.Maar de punten zijn wel zoet.

brummie10-04-2019 om 15:36

Vorig seizoen speelde Reis 16 duels voor FC. Hij was er ook 5 wedstrijden uit met een blessure en 1 wedstrijd met een schorsing. Hij is door Faber vroeg in het elftal gebracht,  op zeer jonge leeftijd!  Wat verwacht men wel niet van een speler van 16/17 jaar? 

Onder Buys heeft hij zich zeker ontwikkelt. Ik begrijp de kritiek op Buys ook niet zo goed. Geen enkele speler beter gemaakt? Wat een onzin. Memisevic op het middenveld in combinatie met Reis was een uitstekende zet. En spelers zoals bijv. Handwerker en Zeefuik zijn echt wel beter geworden. Toen vd Looi en Reis op het middenveld samen speelden was het volgens een aantal middenveld te licht en te jong. 

Vorig jaar werd hier op boerenmacht geschreven dat de selectie totaal geen transferwaarde vertegenwoordigde, op Padt na. Ook dat blijkt een misvatting. We staan er als FC gewoon nog uitstekend op en selectie herbergt zeker veel potentieel. 

Blijkbaar is men niet snel tevreden in het noorden, het is eigenlijk nooit anders geweest... paradoxaal dat nu de punten binnen stromen, de kritiek weer aanwakkert... 

 

Rob197010-04-2019 om 16:29

De kritiek op Buijs is heel simpel, hij zag het niet in Reis. Dit is toch een simpele redenering. Memisevic op het middenveld, is geen idee van Buijs geweest, dit is ontstaan door een overtal aan verdedigers en het verdedigende blok waar mee werd gespeeld. Chabot is beter gaan spelen en was terecht toe aan een basisplaats. Het falen van de middenvelders Hrustic en Warmerdam heeft de rest gedaan. 

Dit noem ik niet echt een konijn uit de hoge hoed van de trainer. Helaas zie ik weer eens anders, maar gelukkig ben ik de enige. Want de punten stromen binnen met fantastisch voetbal, met mooi opgezette driehoekjes, fijn opgezette aanvallen, mooie variatie in de aanvallen enz enz enz. 

 

10-04-2019 om 16:43

In het betaalde voetbal gaat het om resultaten (punten). De afgelopen vijf seizoenen haalde FCG gemiddeld bijna 47 punten per seizoen. In 2012-13 en 2016-17 waren dat er 43 en vorig seizoen maar 38 punten. Met nog vijf wedstrijden te gaan en al 41 punten, komen we wel rond het gemiddelde uit en wellicht gaan we 2013-14 nog evenaren met 51 punten.

Jammer dat het de 1e seizoenshelft echt pover ging. De 2e seizoensheflt gaat prima, als dat ook de 1e helft zo was geweest had FCG bij de top 3 gestaan. Buijs doet wat hij kan met de spelers, ofwel hij laat ze voetballen naar hun mogelijkheden. Het hele verdedigende blok (doelman, achterste linie en de defensieve middenvelders) staan er. Het aantal tegendoelpunten maakt dat wel helder. De aamvallende linies kunnen niet brengen, wat we graag willen. Da's gewoon een kwestie van veel geld dat er niet is. Misschien kan i.s.m. een topclub een deal worden gemaakt met meer potentieel goede spelers (zoals Sierhuis). 

Negativiteit heeft minder zin. Er zijn teveel positieve aankopingspunten.

 

 

 

brummie10-04-2019 om 18:28

@rob70, hoezo zag Buys het niet zitten in Reis? Heeft maar 4x niet gespeeld van alle competitiewedstrijden. En overige duels meestal 90 minuten. Of wellicht zie ik iets over het hoofd...

Verder is het in balbezit en aanvallend matig afgelopen periode.  Des te knapper dat het team telkens wel de 3 punten pakt. 

En welk team speelt wel leuk en en aanvallend voetbal in de eredivisie? Az denk ik. Buys kiest bewust voor vaker hanteren

lange bal naar voren i.p.v. telkens breed achterin rondspelen zodat creatieve spelers kunnen aansluiten. Kortom Buys heeft naast opkomende backs ook meer diepte in het spel gebracht. 

Uiteraard kunnen dingen altijd beter, maar ik denk dat we in de 2e helft van de competitie  zeker trots mogen zijn op het team en de prestaties! 

Rob197010-04-2019 om 19:58

Dat heeft hij in het begin van het seizoen gezegd, bij de uitleg waarom van de Looi speelde. En van de looi speelde omdat hij verdedigend sterker was. Reis was te aanvallend en meer een balafpakker, juist zijn sterkste punten, maar dat paste toen niet in zijn strijdwijze. Hrustic vond hij daar beter staan. Waarbij hij zelfs nog bevestigde, dat van de Looi en Reis samen nooit zouden spelen. 

Je kunt een elftal voor ogen hebben waarbij je soms consessies zou moeten doen, maar je moet je kwaliteit niet weggooien. 

10-04-2019 om 19:06

Ik ondersteun Rob1970. Buijs ( waar ik verder best wel tevreden over ben) blunderde door de eerste wedstrijden bijv. Dost op te stellen en Reis aan de kant te zetten omdat hij bepaalde dingen nog niet goed beheerste. Tijdens de 5 seizoenkaarthouders bijeenkomst beloofde hij dat Groningen de tegenstander zou opjagen, pressie voetbal zou spelen etc. Vervolgens liet hij Reis buiten de ploeg (!) en stond o.a. Drost en Hrustic erin. Het niet opstellen van Reis heeft ons een aantal punten gekost. Maar het klopt wat eerder al iemand opmerkte, die trainers willen steeds weer zelf het wiel uitvinden. 

brummie10-04-2019 om 19:19

Jesper Frost speelde in de eerste 2 wedstrijden 58 en 45 minuten mee. Reis speelde de eerste 2 wedstrijden niet mee  maar kreeg in de 3e wedstrijd direct een basisplaats en speelde de weken daarop gewoon telkens een volle wedstrijd.

Ik was ook bij de 5 jaarkaart bijeenkomst. Buys gaf aan dat hij de intentie had sneller diep te spelen,  en proberen aanvallender te spelen met name thuis. Hij gaf ook aan dat pressie spelen veel vergt van een ploeg en dat hij erg streng met name zou zijn op de verdediging. Dat was volgens hem de basis. 

Verder gaf Buys ook aan dat het spel ook afhankelijk is van een tegenstander. Graaft een tegenstander zich in of niet etc.

Buys beloofde wel strijd en inzet. En volgens mij maakt hij dat waar met zijn ploeg.

10-04-2019 om 19:11

ik begrijp dit niet zo goed. Het artikel gaat over ev transfer van Reis, en niet over het functioneren van Buys. Lijkt me fantastisch als Barca hem koopt en dat in de deal zit dat ie nog minsten een seizoen bij ons blijft. Liefst met een doorverkoop percentage.

 

Wat betreft Buys. Het is ook nooit goed. Eerste helft was ie te onervaren, nu pakt ie een sloot aan punten, maar ziet het nog steeds niet.

Zijn ingreep om Memisevic een linie naar vooren te schuiven pakt gewoon heel goed uit, wat de aanleiding ook is. (zoals ze in formule 1 zeggen: To finish first, you first have to finish). Hij zocht de juist oplossing voor een probleem.

Achterste linies werken nu goed. Nu is zijn probleem dat ie de voorste linie nog niet aan de praat heeft, ondanks goede technisch vaardige spelers. Ik ben benieuwd welke oplossing hij gaat verzinnen. Met Bel Hassani, En Hankouri Doan en Sierhuis zou er echt wel een creatief aanvallend blok moeten zijn te vormen (ik laat Mahi even buiten beschouwing wegens zijn vertrek).

Ik wacht even af, de trainer afbranden die vanaf 1 jan ongeveer de meeste punten van de eredivisie heeft verzameld, lijkt me wat onterecht. Ja het spel moet beter, maar zijn eerste zorg was om de ploeg veilig te spelen....

 

Just my two cents.

 

opa11-04-2019 om 13:12

Volgens mij weten Jans en Nijland al lang hoe de vlag er voor staat met de transfer van Reis, want als het nieuws bij ons komt zijn de meest belangrijke zaken de revue al gepasserd, straks heb je misschien( en ik hoop het niet!!!!!!!!!!!!) dat wij dezelfde verhaal krijgen als met Tom van Weerd

nulvijftig11-04-2019 om 14:13

Het scheelt dat we niet nog een keer een Jannik Pohl kunnen krijjgen in ieder geval 

12-04-2019 om 00:45

Ik vind dat we wel wat afdwalen...

Van de weeromstuit wordt opeens Buys bekritiseerd...waarom: omdat hij ("gestolen") punten pakt?  Wel kan je vraagtekens zetten waarom er met dit materiaal zo weinig kansen/schoten opdoel/doelpunten worden gemaakt...maar dat is al jaren zo.

Dat Buys zelf heeft aangegeven dat hij een verzwakking van de selectie volgend seizoen niet ziet zitten  ( in zijn eigen woorden: een foutief beleid ) daar zal maar beperkt naar geluisterd worden, ben ik bang..

SCHeerenveen is een lastige tegenstander, want die hebben wel snelle aanvallers die normaal gesproken scoren... maar nu, zonder trainer, zal het zelfvertrouwen niet al te groot zijn bij de SCH'veen.  Foppe zegt tenminste dat FC Groningen nu favoriet is...dat kan trouwens ook een underdog-trucje zijn...

Ik hoop dat buys erin slaagt om het elftal de EERSTE helft gewoon met 2 doelpunten voor te staan, dan kan er "bekeken" worden gecounterd.  Vooral Sierhuis, Mahi  en Doan moeten weer eens wat laten zien, toch?

12-04-2019 om 09:22

Bron de Telegraaf ( 12-04 ):

"na dit weekend wordt er verder onderhandeld tussen FC Groningen en FC Barcelona over Ludovit Reis.  De onderhandelingen zijn zéér serieus", aldus Hans Nijland.  "Als Reis de overstap maakt, dan zal hij eerst aansluiten bij FC Barcelona-B".

 

 ik denk maar zo:   Nijland kennende,  ligt er al een overeenkomst en komt er na keuring en ondertekening  een transfer van richting 7 milj / in die orde... .  En als het idd rond komt  dan ben ik benieuwd hoe Reis hier de laatste competitiewedstrijden op reageert..

 

manus12-04-2019 om 10:41

Hier een aardig filmpje met acties van Reis: https://www.youtube.com/watch?v=yyBwc1gJzT8 getiteld 10 Minutes of Ludovit Reis Proving He Is a Perfect Replacement Of Sergio Busquets

U moet eerst inloggen of registreren om een reactie te plaatsen!